Joka Mazda Connect järjestelmä sinulla on Mazdassasi?
On kaksi Mazda Connect järjestelmät: Mazda Connect ja Mazda Connect 2. Niiden erottaminen on yksinkertaista. Jos päävalikko näyttää tältä, sinulla on Mazda Connect ensimmäisen sukupolven järjestelmä.

Jos se näyttää tältä, olet Mazda Connect 2 (toinen sukupolvi)

Mazda Connect ensimmäisen sukupolven järjestelmä on asennettu seuraaviin ajoneuvoihin:
Mazda 2 2014-2024
Mazda 3 2014-2018
Mazda 6 2015-2024
Mazda Mx-5 2014-2024
Mazda Cx-3 2014-2024
Mazda Cx-5 2015-2024*
Mazda Cx-8 2017-2024*
Mazda Cx-9 2015-2024*
Kun taas Mazda Connect 2 on käytössä näissä malleissa:
Mazda 3 2019-2024
Mazda MX-30 2020-2024
Mazda CX-30 2020-2024
Mazda CX-5 2021-2024*
Mazda CX-50 2023-2024
Mazda CX-9 2021-2024*
Mazda CX-60 2023-2024
Mazda CX-70 2023-2024
Mazda CX-90 2020-2024
On tärkeää huomata, että joillakin Etelä-Amerikan, Afrikan, Lähi-idän ja Aasian markkinoilla Mazda CX-5- ja CX-9-ajoneuvoissa on ensimmäisen sukupolven järjestelmä. Kuitenkin Euroopan ja Pohjois-Amerikan markkinoilla näissä samoissa ajoneuvoissa on yksinomaan toisen sukupolven järjestelmä.
Mazda Connect ensimmäinen sukupolvi. Voit vaihtaa aluetta ja kielipakettia yksinkertaisesti ohjelmoimalla pääyksikkö uudelleen uutta aluetta vastaavalla laiteohjelmistolla. Esimerkiksi, jos auto tuotiin alun perin Japanin kotimarkkinoilta Eurooppaan, sinun on päivitettävä Mazda Connect eurooppalaisella laiteohjelmistolla. Mazda Connect ensimmäisen sukupolven laiteohjelmisto löytyy täältä


Вітаю!! Дякую за цікавий матеріал. Чи Mazda Connect – 1 vuosi sitten Mazda Connect -2. Наприклад розміром дисплея чи іншими показниками? Якщо я маю Mazda Connect-1, то чи можу змінити на Mazda Connect -2.
mahdollista, mutta onko järkevää
Hei kaikki, tämä on ensimmäinen nopea vierailuni tällä sivustolla, ja kirjoitus on itse asiassa
hedelmällistä minulle, jatka tämäntyyppisen sisällön julkaisemista.
Щиро дякую за інформацію. Цікаво чи Mazda Connect 2 коаща?. Якщо я маю Mazda Connect 1, то чи можна її змінити на Mazda Connect -2.
Vau se oli outoa. Kirjoitin juuri pitkän kommentin, mutta napsautettuani lähetä kommenttini
ei ilmestynyt. Grrrr… no en kirjoita kaikkea uudestaan. Joka tapauksessa,
Halusin vain sanoa, että loistava blogi!